شروع زندگی عاشقانمونشروع زندگی عاشقانمون، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره

برای کنجدی که هنوز وجود نداره

ماهگرد ازدواج

1393/6/10 13:30
نویسنده : مامان
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم،نازم،عمرم محبت

نمیدونی که چقدر دوستت دارم،هروقت که خیلی خستم به داشتنت فکر میکنم دلم قنج میره خستگی هم یادم میره عزیزدلمبغلبوسبوسبوس

میوه ی عشقم میخوام از خودم و بابات بهت بگم که چقدر امروز خوشحالیمجشن،چرا؟!!!!!!

خب آخه چهارمین ماهگرد ازدواجمونه خجالت

بابایی چون امشب دیر میاد خونه گفته با یه شام خوشمزه سوپرایزش کنم دلغک(کلا سوپرایز کردن من و بابایی همین مدلیه،به همدیگه میگیم که توی چه زمینه هایی طرف مقابل سوپرایزمون کنهخندونک)

حالا نمیدونم چه غذایی درست کنم،تازه باید خونه رو هم گردگیری و جاروپارو کنم،اوف که چقدر من کار دارم بدبو

انشاءالله چهارمین سالگرد و چهلمین ساگرد این ازدواج خوش یمن رو همه با هم جشن بگیریم زیبامحبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)