شروع زندگی عاشقانمونشروع زندگی عاشقانمون، تا این لحظه: 10 سال و 5 روز سن داره

برای کنجدی که هنوز وجود نداره

دلم تورو میخواد

1394/10/27 15:19
نویسنده : مامان
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم،پاره ی تنم ، تیکه ای از وجودم

همچنان شما قدم رنجه نفرمودید و مامانی رو منتظر گذاشتی، هر روز به نی نی وبلاگ سر میزنم و با خاطرات فرشته های کوچک برای خودم رویا پردازی میکنم.که اگر منم نی نی دار بشم این کارو میکنم و اون کارو میکنم و ...

بیا مامانی،بیااااااااااا

فقط از خدا یه چیزی رو میخوام که کمکت کنه و زندگیت توی راهی قرار بگیره که خدایی نکرده یه وقت حتی برای یه لحظه به ذهنت هم خطور نکنه که ای کاش به دنیا نمیومدی و ای کاش مامانم انقدر دوست نداشت که من رو به دنیا بیاره. چون مطمین باش زمانی که از به دنیا اومدنت پشیمون باشی حتما کار خطایی کردی که تحمل کردنش برای روحت خیلی سنگینه

خدا کمکمون کنه .........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)