شروع زندگی عاشقانمونشروع زندگی عاشقانمون، تا این لحظه: 10 سال و 5 روز سن داره

برای کنجدی که هنوز وجود نداره

اندر احوالات ما

1394/10/16 10:30
نویسنده : مامان
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرزندم،خوبی عزیزم؟ ما هم الآن شکر خدا خوبیم

بابایی داره مشاور املاک میزنه الآن توی کارهای اخذ جواز هستش،این روزا بعد از سر کار میره مغازه و کاراش رو انجام میده،دعا کم برامون خیر و برکت داشته باشه

دیروز هم دایی امیر زنگ زد و گفت که شرکت ذوستش حسابدار میخواد ماهی سه تومن،کمی پیشنهادش برای مامانی وسوسه برانگیز بود آخه الآن سه تومن حقوق مبلغ خوبیه،نمیدونم زمانی که این نوشته هارو میخونی چه سالیه و ارزش ریال کشورمون چقدره ولی الآن با سه میلیون میشه سه تا سکه تمام بهار آزادی خرید،خلاصه که نمیدونم چی میشه فعلا قراره برم صحبت کنم ولی من برنامه ام یه چیز دیگه بود که میخواستم وقتی که تو اومدی از مرخصی زایمانم استفاده کنم و بعدش دیگه حداقل تا سه چهار سال پیش تو بمونم و تربیتت کنم

امیدوارم خدا بهترینهارو برامون رقم بزنه

من اگر کار میکنم و سختیاش رو تحمل میکنم برای درآمد بیشتر فقط برای اینه که تو توی رفاه بیشتری باشی

امیدوارم خدا مشکلات مالی رو از همه خانواده ها برداره تا همه مادرها بتونن بدون دغدغه توی خونه هاشون بمونن و بچه هاشون رو تربیت کنن. الهی آمین.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)