شروع زندگی عاشقانمونشروع زندگی عاشقانمون، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره

برای کنجدی که هنوز وجود نداره

روزمرگی

1394/9/23 16:25
نویسنده : مامان
75 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا مثل خیلی از روزای قشنگ خدا در حال گذر هستن ولی بدون کوچکترین نشونه ای از نی نی

نمیدونم چرا توقع داشتم توی اولین ماه نی نی بیاد توی دلم

همیشه یه اخلاق بدی که داشتم این بوده که برای یه چیزی نقشه میکشم و برای رسیدن بهش تلاش میکنم،ولی با کوچکترین شکستی یهو افت میکنم و دست از تلاش برمیدارم

البته میخوام این اخلاق بد رو برای داشتن نی نی عوض کنم و روزهام رو با خیال شیرین داشتنش سپری کنم تا به زودی من هم بتونم مادر بشم

 

پسندها (1)

نظرات (1)

الهام
24 آذر 94 13:47
سلام زهرا جان ایشالا به زودی انتظار تموم بشه و نی نی بیاد به زندگی تون من گاهی با خودم فکر می کنم صحبت خلق یک آدم و ورودش به زندگی دنیوی و سرنوشتی که پس از اون براش پیش میاد در میونه، پس به شدت به ارادۀ پروردگار بستگی داره و هر وقت اراده کنه اونم میاد ایشالا که در بهترین زمان ممکن بیاد و قطعا شما رو سرشار از نعمت و البته شکرگزاری خواهد کرد
مامان
پاسخ
ممنون الهام جان،قطعا همینطوره امیدوارم به زودی همه ی مادرای چشم انتظار طعم شیرین مادر بودن رو بچشن