شروع زندگی عاشقانمونشروع زندگی عاشقانمون، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره

برای کنجدی که هنوز وجود نداره

این روزهای ما

1393/6/17 16:45
نویسنده : مامان
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربون،سلام نفس بغل

خوبی مامانی؟ امیدوارم وقتی پا توی این دنیای خاکی گذاشتی هیچی و هیچ کسی باعث ناراحتیت نشه و تنت همیشه سالم و لبات خندون باشه محبت

نمیدونم کی قسمتم میشه که مادر بشم،مطمئنا خدا هر چی که به صلاحمونه همونو برامون مقدر میکنهزیبا

یه زمانی خوشگلی بچه ی آیندم و یا جنسیتش برام مهم بود،ولی الآن که فکر میکنم میبینم هیچ چیزی در مقابل سلامتیت ارزش ندارهفرشته

فقط سلامت باش گلم،هر وقت میایی سالم بیا مامانیبوس

شاید من خیلی گناهکار باشمسکوت،ولی از خدا میخوام تقاص اشتباهاتم رو از خودم بگیره،خدایی نکرده زبونم لال نخواد من رو با بچه ام مجازات کنه که داغون میشمخطا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سميرا مامان اميررضا كوچولو
17 شهریور 93 20:12
سلام عزیزم ممنون که قدم رو چشمام گذاشتی و با اومدنت خوشحالم کردی . قدر این عشق بدونید ...
سميرا مامان اميررضا كوچولو
20 شهریور 93 12:53
عزیز دلم با افتخار لینکت کردم
مامان
پاسخ