شروع زندگی عاشقانمونشروع زندگی عاشقانمون، تا این لحظه: 10 سال و 5 روز سن داره

برای کنجدی که هنوز وجود نداره

روزهای زندگی ما

1394/11/28 14:14
نویسنده : مامان
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کنجدم،خوبی قربونت برم؟؟؟

مامانی هم الآن حالش خوبه و روزای خوبی رو داریم با بابایی میگذرونیم،خدارو شکر تنمون سالمه و دلمون خوش

فقط فقط شمارو کم داریم که به امید خدا زود زود با دل خوش میایی توی دل مامانی

هفته گذشته عروسی پسردایی امید بود با آزاده مهربون که امیدوارم خوشبخت و عاقبت بخیر بشن

دیشب هم من و بابایی و مصطفی و محمد رفتیم خونشون و اولین مهموناشون شدیم

یکشنبه ای هم که گذشت ولنتاین بود و روز عشق که بابایی رو با یه مهمونی کوچیک و یه هدیه سوپرایز کردم،بابایی خیلی خوشحال شد،واقعا از خوشحالی پدرت خوشحاااااال میشم ،در کل شب خوبی بود

فردا هم اولین سالگرد دایی حافظ هستش خدا رحمتش کنه

دیگه همین دیگه روزامون داره با آرامش و با سرعت هرچه تمامترمیگذره 

اینم تزیینات ولنتاین مامانی

 

نکته عکس آخری هم اینه که مامانی خودش اون کاپ کیکهای خوشمزه رو درستیده خوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

غزل , باباییش
1 اسفند 94 9:31
سلام دوست جون . ایول چه کاپ کیکایی درستیدی ... مبارکه ... حالا هی بابایی نینی جان رو لوس کن با این کارهات ... تازشم نینی شما نازداره خووووووووو .میاد مامانی مثل نینی من نازداره ... نینی های نازدار دیر میان اما وقتی میان دنیای مامان وبابا رو عوض میکنن ... حالا صبر کن میبینی ...
مامان
پاسخ
ممنون غزل جان،جات خالی کلی حال میکنم وقتی کاپ کیک های ساده رو درست میکنم فکر میکنم خیلی کد بانوام انشالله به زودی نی نی گلیه منم بیاد خیلی میخوامش یه نی نی گلی مثل نی نی جان شما
الهام
19 اسفند 94 0:26
آفرین چه زیبا و با سلیقه همیشه خوشبخت باشید