شروع زندگی عاشقانمونشروع زندگی عاشقانمون، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره

برای کنجدی که هنوز وجود نداره

فکرای قشنگ

1394/8/19 14:52
نویسنده : مامان
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم،خوبی مامانم؟

امیدوارم تنت سلامت و دلت خوش باشه همیشه محبت

عزیزدلم الآن چند روزیه که برات دعوت نامه فرستادیم حالا تا ببینیم خدا چی میخواد

خیلی دوست دارم که الآن اومده باشی توی دلم آخه خیلی میخوایمت خوشگل مامان

حقیقت چند روزیه که دارم فکر میکنم وقتی فهمیدم که شما شرفیاب شدی توی دل مامانی چجوری به بابایی خبر اومدنت رو بدم اما نتیجه چیز دیگه ای شد

اینم از نتایج چند روز فکر کردن من خندونک

خجالت

البته نمیدونم چرا عکس دومیه کوچیک شد،چون خودم درستش کردم حالا بعدا خوشگلترش میکنم

بهلههههههههههههههه

نتیجه این شد که فهمیدم چجوری با مادربزرگا و پدر بزرگا خبر بدم

 

امیدوارم هرچه زودتر این خبر خوشایند رو بهشون بدم و بیام از اتفاقات شنیدن خبر برات بنویسم

 

دوستت دارم کنجدم خجالتمحبتبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)