شروع زندگی عاشقانمونشروع زندگی عاشقانمون، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره

برای کنجدی که هنوز وجود نداره

چند تا اقدام با هم

1394/7/13 12:21
نویسنده : مامان
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام کنجد

خوبی؟

 بریم سر اصل مطلب

عرضم به حضور شخص شخیص شما که این مدته مامانی خیلی کارا کرده

اول اینکه رفتمم مثل یه دخمل خوب آزمایش خون دادم،آخه مامانی خیلی از آمول میترسه روی این حساب الآن فکر میکنم کار خیلی خاصی کردم خندونک

بعدشم اینکه دیروز رفتم دندونپزشکی برای جرم گیری و سه تا دندون پر کردم،البته خیلی سطحی بودن ولی به خانم دکتر گفتم چون میخوام نی نی بیارم هرچی هست درست کن،تازه دو تای دیگه مونده که میمونه برای هفته دیگه

دیگه همین دیگه عزیز دلم

تا خبرای دیگه بدروووووود محبتبوسبوسبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیرا مامان امیررضا
13 مهر 94 19:08
سلام عزیزم .... خوبی؟ خیلی خوشحالم که دیگه تصمیم گرفتین برا آوردن نی نی ... الهی به آبروی امام حسین تو همین ماه محرم میای و خبر مامان شدنتو میگی ... منتظر خبرای خوبتم عزیزم ....
مامان
پاسخ
ممنونم سمیراجان،ممنون بابت دعای خیرت انشالله امام حسین نگهدار گل پسرت باشه