شروع زندگی عاشقانمونشروع زندگی عاشقانمون، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره

برای کنجدی که هنوز وجود نداره

تولد مامانی

1393/9/8 16:13
نویسنده : مامان
212 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدم مبارک

مبارک مبارک تولدم مبارک

بیام شمع هارو فوت کنم

تا صد سال زنده باشمزیبا

سلااااااااااااااااااااااام کنجد،خوبی مامانی؟محبتبوس

امروز تولدم هستش،یه مامانی 27سالهخجالت یه مامانی 27 ساله که خیلی دوست داشت تورو داشته باشهبغل اما بنا به دلایلی فعلا امکانش نیستراضی

نمیدونم توی چندمین تولدم میتونم تورو توی آغوشم بگیرم،امیدوارم که خیلی دیر نباشه خوشگل مامانبوس

دعا کن مامانی،دعا کن خدا کمکمون کنه و شرایط حضورت هرچه زودتر فراهم بشه

میبوسمتتتتتتتتتتتتبوس

پسندها (1)

نظرات (9)

سميرا مامان اميررضا
9 آذر 93 22:39
تولدت مبارک عزیزم ... انشالاه تولد 120 سالگیت گلم ... تو رو خدا زودتر این فرشته کوچولو رو دعوتش کنید بیاد اونم میخواد تو تولدت باشه آخه
مامان
پاسخ
خیلی دلم میخواد سمیرا جون،اما فکر کنم اول خونه دار بشیم بعد نی نی دار بهتر باشه باور کن خیلی دارم با خودم میجنگم که فعلا نی نی نخوام
غزل , باباییش
15 دی 93 11:01
نه بابا .... تشریف اوردین ... گلم رمزم رو درست کردم ... دوباره چک کن لطفا
مامان
پاسخ
غزل , باباییش
17 دی 93 9:59
تنبل خاااااااااااااانوم ... کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟////////////////////////////////
مامان
پاسخ
اصلا از وقتی که از فکر کنجد اومدم بیرون،دست و دلم نمیره وبم رو آپ کنم،هستم...
♥ایدا♥
29 دی 93 22:18
تولدتون مبارک به ماهم سر بزنید
ماهک
3 اردیبهشت 94 16:08
بیا وبم مهمه.
مامان پرنسس کوچولو
10 اردیبهشت 94 15:50
تولدت مبارک مامانی جون
مامان سمیرا و بابا مسعود
6 خرداد 94 12:33
تولدتون مبارکانشاالله این شکلی بشید
مامان مبینا
4 تیر 94 16:42
سمیرا مامان امیرضا
13 تیر 94 12:38
سلام عزیزم.... خوبی؟ من رمز ندارم .... میخوام بقیه پستاتو بخونم نمیتونم
مامان
پاسخ
الهی... شرمنده عزیزم پستای رمز دارم مطالب خصوصیه،یه جورایی دردوودل با خدا هستش،مشکلاتم هستش،خوندنش برای هیچکسی خوشحال کننده نیست و موجب ناراحتی میشه،برای همین رمزدارش کردم