شروع زندگی عاشقانمونشروع زندگی عاشقانمون، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره

برای کنجدی که هنوز وجود نداره

خواب

1393/7/26 15:14
نویسنده : مامان
127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حسینم،سلام مامانم

خوبی نفسم؟

خیلی خیلی دلتنگتم خوشگلم

پسر خوشگلم،چند شب پیش خوابت رو دیدم،خواب دیدم یه پسر خوشگل رو به رومه و بهم میگن اسمش حسین هست،پسرته

مامانم انقدر ناااااااااااز و خوشگل بودی که حد نداره

توی دلم گفتم خدایا من خودم خوشگلم،امیر هم خوشگله،ولی این بچه خوشگلی ما دو تا رو گرفته و خیلی نااااااااااااااااازتر شده

وای که از اون روز به اینور خیلی بیشتر میخوامت

دیشب هم دوباره خواب دیدم که به دنیا اومدی و چند روز بیشتر نداشتی که یهو دَمَر شدی،گفتم ماشالله چقدر بچه ام زرنگه

امیدوارم خود امام حسین شفیعم بشه و تورو بهم بده

ولی عزیزدلم،نه جنسیتت برام مهمه،نه صورتت

برای من مهم سالم داشتنت هست عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ونیزی
26 مهر 93 15:53
غزل , باباییش
19 آبان 93 10:45
بهسلامتی ... ایشالا که زوده زود نی نی دار میشی ... خیلی واسه رژیم خودتو اذیت نکن ... من چون قبل از بارداریم وزن کم کردم الان دهنم داره سرویس میشه ... خداییش خیلی بده ... دکتر میگه که چون کل ویتامینها رو عمیقا از دست دادی داری اذیت میشی ... من کلا همیشه ادم سالمی بودم و هیچ وقت خیلی درگیر خودم نبودم ... اما الان دارم اذیت میشم ... همش حالت تهوع دارم ... همش دارم میرم بالا ... البته نمیخوام دخالت کنما ... اما خیلی خودتو اذیت نکن ... اگه زمان به عقب میرفت من رژیم نمیگرفتم ...
مامان
پاسخ
ممنون بابت راهنماییت غزل جون درست میگی،میفهمم چی میگی امان از دست این نی نی ها که هنوز نیومده انقدر مارو درگیر خودشون میکنن
غزل , باباییش
19 آبان 93 10:46
ممنون که میای به من و بابایی و نینی گلی سر میزنی ...
مامان
پاسخ
سميرا مامان اميررضا
23 آبان 93 12:23
انشالاه که محرم امسال زیباترین هدیه رو از دستای آقامون گرفته باشی... منتظر خبرای خوبتم
مامان
پاسخ
ممنون دوستم